duminică, 25 mai 2014

Spectacol de culori...

Heloo ladies :*

Acum spre seara am reusit sa ne racorim putin dupa o zi torida si o sedinta de bronz si
m-am gandit sa continui prezentarea clientelor noastre fidele si dragi noua.

Astazi v-o prezint pe Tania, una din primele noastre cliente.

Tania este o persoana pozitiva, plina de viata si de aceea alege mereu tinute colorate si vesele, care ii vin de minune.

Pentru fiecare tinuta am tinut cont de dorintele ei. Fiind o persoana stilata, careia ii plac lucrurile simple, dar elegante, am optat mereu pentru rochite care pastreaza linia corpului.

Am ales sa v-o prezint pe ea, deoarece vreau sa va propun si cateva rochite perfecte pentru serile de vara in club sau la iesirile cu prietenii.

De exemplu, aceasta rochita rosie este simpla datorita modelului care sculpteaza frumos corpul, dar si spectaculoasa datorita culorii, rosu aprins.




Binenteles ca a ales si "celebra" noastra rochita neagra cu spatele gol :).

 


Va las sa vedeti in poze pentru ce rochite a mai optat Tania.

With love Bia si Lori

Cu noi niciodata nu vei da gres!

  





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu