marți, 28 aprilie 2015

Pink mood/Happy b-day Loredana!

Hello girls :*

A inceput sezonul nuntilor....este perioada care imi place cel mai mult din an, atunci cand pot da frau liber imaginatiei si sa imi pun in aplicare ideile si creatiile mele si ale Loredanei. 

Apropo, azi e ziua ei si ii urez si aici un calduros ”La multi ani”. Love you, sis! :*

Stim cat este de greu sa ne gasim rochita mult visata pentru evenimentul la care urmeaza sa participam.

Cu asta ne confruntam toate, nu-i asa? 

Daca ne place modelul, nu ne vine masura sau invers si ne lovim tot mai des de cerintele fetelor de a fi UNICE .

Cred ca ati patit-o si voi cand la acelasi eveniment v-ati trezit ca mai este cineva in incapere cu aceeasi tinuta( nu ii doresc la nimeni ). 

Tocmai de aceea noi ne propunem sa venim in ajutorul vostru si, din "micul nostru colt de rai" (atelierul), o sa incercam va aratam propunerile noastre.

Tinuta de azi e "Pink little princess" o rochita cu care m-am simtit speciala si ca o adevarata printesa .

Tocmai de asta, m-am indragostit de ea de cum am terminat-o.

Sper sa va placa si voua 

Cu drag, Bia :*





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu